Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~missSelfish | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany08.12.2007 @19:24:39 ostatnio na stronie11.01.2013 @00:03:42



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty69 komentarze1537 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~priestvalon    06.01.2009 @22:24:52
Niezla galeria... szczegolnie ze zdjecia wykonane kompaktem... ciekawy styl, choc czasem przesadne nasycenie kolorow, za duzy kontrast i zbyt ciemne te zdjecia... ogolnie jednak ma to swoj klimat i jest zdecydowanie na plus... pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2009-01-07 13:12:44
~lidiap    07.09.2008 @18:29:02
~cswilkcs    26.08.2008 @09:35:35
Cudowna galeria.

_______
Pozdrawiam wszystkich
Serdecznie zapraszam do oceny DA -> http://cswilkcs.digart.pl/
~lidiap    21.08.2008 @19:10:07
witam serdecznie
dziekuje
i gratuluje pieknej galerii
~Avadra    11.08.2008 @14:59:32
Pięknie dziekuję
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
~Eve87    08.08.2008 @23:45:32
Wszystkie zdjęcia przepiękne,niesamowite!
Czuć klimat i te kolory...
pozdrowienia
~Bindweed    08.08.2008 @00:40:35
Niesamowita galeria...
Pozdrawiam
~qjanko    13.06.2008 @20:20:32
Cudne pejzaże!!! Pozdrawiam
~thidien    12.05.2008 @08:48:11
cudnie tu u Ciebie.. po prostu..
_______
http://www.digart.pl/zoom/2026514/5_przykazan_momosta.html 5 przykazań DigARTu ustanowione przez momost'a
http://www.ocena.digart.prv.pl co oznacza i jaka jest skala ocen na DA
~colour5tom    05.05.2008 @18:44:32
Dzieki piekne
~merrymary    02.05.2008 @20:18:17
dziękuję!
_______
_________
Maria von Bicz.
-maya84    02.05.2008 @19:48:17
extra styl! oby tak dalej...nawet jeśli inni myślą, że psujesz foty...to jak dla mnie robisz kawał dooobrej roboty ;] pozdro

http://marianka84.digart.pl/digarty/
~Avadra    01.05.2008 @21:21:15
SLupki to naprawdę nie wszystko i nie znaczą wiele.. Pozdrawiam
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
~AoP    01.05.2008 @21:05:39
super PF
~merrymary    01.05.2008 @16:47:27
piękna galeria
_______
_________
Maria von Bicz.
~Avadra    01.05.2008 @15:14:15
Fajne to są Twoje - moje co najwyżej poprawne
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
~urszula1412    01.05.2008 @13:44:01
Dziękuję,życzę
_______
ZDJĘCIE NIE MUSI BYĆ DOSKONAŁE, ŻEBY BYĆ WYJĄTKOWE .
-usiuuu    27.04.2008 @14:40:23
bajeczna galeria
~bartart    26.04.2008 @10:11:32
Ladne ftoty
~gunes    25.04.2008 @21:49:55
Dzięki
~Maaciek    24.04.2008 @22:23:53
oj świetne masz foty dodaje do obserwowanych
~Maaciek    24.04.2008 @22:20:50
dzięki
~duciu55    24.04.2008 @18:54:37
pozdrawiam
piękna galeria,,,,,
~yus    23.04.2008 @20:40:35
Dziekuję i pozdrawiam
_______
yust
~Avadra    22.04.2008 @21:53:01
Ślicznie dziękuję
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt